REŠITVE DIGITALNEGA PRIKAZOVANJA
Digitalno oglaševanje prinaša v klasično oglaševanje in informiranje atraktivnost in dinamičnost, ki pritegne poglede.
Z rešitvami digitalnega oglaševanja in informiranja lahko oglaševalci komunicirajo s potrošniki na dinamičen
in sodoben način. Uporaba multimedijskih in dinamičnih vsebin pritegne bistveno več pozornosti v primerjavi
s klasičnimi statičnimi oglasi in hkrati prihrani pri stroških tiskanja. Digitalno oglaševanje z vizualizacijo produkta
ali storitve zagotavlja višjo odzivnost na oglasna sporočila.
Tehnologija digitalnih prikazovalnikov danes zajema tako majhne kot izredno velike prikazovalnike. Prikazovalnike lahko
postavimo skoraj na vsako lokacijo: bodisi na prodajno polico, v avlo podjetja, na ulico, šolski hodnik, v avlo kongresnih
dvoran in drugih izobraževalnih ustanov, v čakalnico ambulante, v izložbo trgovine ali v izložbo turistične agencije.
Omogočajo tudi predvajanje vsebine na celotni steni trgovine, sejmišča ali dogodka (tako imenovana video-stena "video-wall").
Digitalni prikazovalniki omogočajo tudi digitalno informiranje znotraj podjetij in organizacij, zato jih lahko podjetja in
organizacije uporabljajo za interno posredovanje najrazličnejših vsebin.