top of page

 

REŠITVE DIGITALNEGA PRIKAZOVANJA

Digitalno oglaševanje prinaša v klasično oglaševanje in informiranje atraktivnost in dinamičnost, ki pritegne poglede.

Z rešitvami digitalnega oglaševanja in informiranja lahko oglaševalci komunicirajo s potrošniki na dinamičen

in sodoben način. Uporaba multimedijskih in dinamičnih vsebin pritegne bistveno več pozornosti v primerjavi

s klasičnimi statičnimi oglasi in hkrati prihrani pri stroških tiskanja. Digitalno oglaševanje z vizualizacijo produkta

ali storitve zagotavlja višjo odzivnost na oglasna sporočila.

 

 

 

 

Tehnologija digitalnih prikazovalnikov danes zajema tako majhne kot izredno velike prikazovalnike. Prikazovalnike lahko

postavimo skoraj na vsako lokacijo: bodisi na prodajno polico, v avlo podjetja, na ulico, šolski hodnik, v avlo kongresnih

dvoran in drugih izobraževalnih ustanov, v čakalnico ambulante,  v izložbo trgovine ali v izložbo turistične agencije.

Omogočajo tudi predvajanje vsebine na celotni steni trgovine, sejmišča ali dogodka (tako imenovana video-stena "video-wall").

Digitalni prikazovalniki omogočajo tudi digitalno informiranje znotraj podjetij in organizacij, zato jih lahko podjetja in

organizacije uporabljajo za interno posredovanje najrazličnejših vsebin.

bottom of page